19 maj 2010

Idag har jag fyllt 29 år och det känns inte alls annorlunda =)
Har fått pengar till min mormorsmatta som jag vill köpa och pengar till en resväska.
Svärmor och svärfar kom ikväll med tårta =) men efter en sked så fick Dan äta upp min tårtbit för det var kaffe i den och Jag dricker inte kaffe bläää. Men tanken var jättegod =)

Nu har nedräkningen börjat, gud vad skönt det ska bli att åka bort en vecka och bara slappa, sola och äta god mat. Håller tummarna för att det ska vara fint den veckan vi ska ner, kan ju vara lite sådär har jag hört i maj månad på Kreta.
Har inte börjat packa än ska först ner på marknaden och kolla om det finns några bra resväskor annars blir det att låna föräldrarnas denna gång.

Detta är från förra året i maj då var vi på Rhodos


Badpojkarna

2 kommentarer:

  1. Ett försenat GRATTIS på 29-årsdagen o ha en jättebra semester !! från oss i Kättbo

    SvaraRadera
  2. Stort grattis på födelsedagen!

    Hoppas ni får en riktigt underbar vecka i solen!

    Ser att du har en hel del panelskivor att måla när ni kommer hem...hi hi..

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera