16 maj 2010

Panel, panel, panel

Idag har vi satt panel i taket så det är nu klart. Har även börjat på halvpanelen som ska vara utanför våran lilla toa i hallen. Mitt i allt arbete ringde svärmor och undrade om vi ville ha middag?? Så klart =) så perfekt när man arbetar, behöver inte avbryta för att börja fixa med mat. Så det blev potatis och älggryta med en god sallad med fetaost.
Igår kväll var Emelie, Linn och Pontuz här igen, vi bestämde nämligen på torsdags kvällen att vi skulle äta smörgåstårta tillsammans så det gjorde vi och tog oss några vinglas och eftersom det var så varmt ute igår så satt vi ute på verandan och det gjorde vi typ till halv tre på natten!! nödigt nja men mycket trevligt var det =)
Nu sitter jag här hungrig men har inte något som tilltalar mig i kylskåpet.. Ska försöka hitta något att lägga i matdosan tills imorrn det får nog bli lite grillad orre och en sallad.
Innan jag gör det ska jag undersöka lite fönster och golv här på nätet, det måste beställas nu så det inte blir något avbrott i renoveringen.

Tänk va skönt snart sitter vi på flyget till Kreta... Längtar...
Men vi får stå ut ett tag till så nu ska vi jobba på både på jobbet och här hemma så man känner att man verkligen har gjort sig betjänt av att åka och lata sig i solen en vecka =)

Ha de så bra alla
Kram Ulrika*

1 kommentar:

  1. Hej Ulrika.
    Så kul att följa din blogg. Och va kul att se att du följer min. Känns liksom som om man fortsätter hålla kontakten med folk - fastän man inte träffas.

    Och så roligt att se hur mycket som har hänt med huset sen ni flyttade dit.

    Och shit va stora pojkarna är!!

    Ja jag hoppas allt är bra med er.
    Kram
    /// F

    SvaraRadera