12 maj 2010

Nu får det duga

Idag jobbade jag till tolv sen var jag till frisören. Det hon kunde göra var att försöka få bort det lila och försöka fixa en varmare färg, resultatet blev att jag blev mörkare i håret men det mesta av det lila tror jag är borta det kan slå igenom i vissa ljussken. Men jag blev nog nöjd ändå för att det mesta av det lila åkte bort. Det som va att jag blev väldigt mörk... Men nu e det lite sent att försöka ändra på det, får se nu hur det går när vi ska utomlands hur mycket det bleker på håret. Frisören visste inte vilken färg som kommer fram då!! I och med att jag nu har haft i några färger.
Den färgen jag ville ha var typ brun/kastanj varm färg, men det tar nog ett tag innan jag kan fixa det..
Nog pratat om håret..

Ikväll var vi på sommarens första fotbollsträning och Melwins första år att vara med.
Han skötte sig mycket bra och lyssnade rätt så bra på tränarna.
Men det var kallt, Dan satt på sig långkalsongerna och det ångrade jag mig att jag inte gjorde.
Men nu ikväll har vi bara latat oss vid tv:n men jag har kollat lite bikinis på internet. Skickade iväg 2st beställningar på bikini men tyvärr så hinner de inte komma innan vi ska iväg =(

Skönt det ska bli att få sova imorrn och 3 dagar framåt. Ska som sagt komma så långt som möjligt i hallen under dessa lediga dagar.
Nej nu kallar sängen.

Ha de bra alla där ute i denna kalla vår.

Kram Ulrika*

2 kommentarer:

  1. du har något att hämta i min blogg.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va skönt att du lyckades få bort det mesta av det lila.
    Ska ni oxå ut och resa? Va skönt! Finns det någon bättre avkoppling än att bara lämna alla måsten och bara njuta av sol och värme.

    Jag har varit urusel den senaste tiden att uppdatera min blogg. Tänkte nu svara på din undran om våra fönster. Det är inte riktigt klart än. Vi valde Mockfjärds fönster. Vi är mycket nöjda, men man behöver väl några år med lite väder och vind för att verkligen kunna säga bu eller bä. De har ju ialf en uppsjö av varianter, modeller, tillval. Man blir snurrig när man börjar leta. Till slut valde vi denna leverantör för de hade en kampanj som tilltalade oss. De har monterat fönstrena åt oss. Mockfjärd är knappast de billigaste, men vi tyckte ändå med garantier, etc att detta var det bästa alternativet för oss just nu.

    Lycka till med era grubblerier kring fönsterbyten...

    Kram,
    Cecilia

    SvaraRadera