1 maj 2010

Härliga helg

Igår kväll var vi på personalfest på Experium, visste inte om jag skulle kunna åka dit för jag fick sådan huvudvärk i torsdas kväll och hade det fortfarande på fredag morgon så jag stannade hemma från jobbet och proppade i mig alvedon i hopp om att det skulle bli bättre, sen fick jag världens mensvärk istället men det blev bättre mot kvällen i både huvudet och magen så vi beslöt oss att åka iväg. Men istället för att bada så bowlade vi med Karl, Marit, Martin och Sanna myycket trevligt =)

Sen blev det buffé amerikansk barbeque och trubadur var Johan och Kristoffer. Full fart var det på många av fiskarhedarna som vanligt men alla var glada och hade trevligt som alltid på fiskarhedens personalfester. Jag, Dan, Marit och Karl åkte hem vid 22:45 så vi var hemma i fin tid kände att jag orkade inte längre än så.

Pojkarna sov hos fammo och faffa och var till Torgås och kollade på brasan, de hade också sett en eldshow så de var väldigt nöjda med kvällen.

Idag har vi varit till Malung på loppis och det var så mycket fint där som jag ville ha men köpte denna gång 2 st silverbrickor och 3st tallrikar, tallrikarna ska jag ha i min tallrikshylla i skåpet som sedan ska stå i hallen nere sen när den är klar. Bilder på mina loppisfynd ska jag försöka hinna med och lägga in imorgon. Ludwig och Melwin hittade några samlarbilder som dom ville ha.

Sen har jag och Dan varit några timmar i garaget och målat, skåpet för sista ggn hoppas jag så imorrn kanske vi kan ställa in det på verandan =) sen har vi målat mina dalahästar som jag köpt de kommer att göra sig bra på verandan.

Helger är allt bra sköna när man bara får umgås och vara tillsammans hela dagarna, gångerna vi i familjen är ifrån varandra under en helg är lätträknade vi gör allt tillsammans. Försöker hitta på ngt kul med pojkarna en dag under helgen sen hjälps vi åt här hemma den andra dagen så även pojkarna har varit med och målat på möblerna som ska ut på verandan.

Nej nu ska jag nog kolla efter sängen så jag återkommer imorgon med lte bilder.
God Natt å sov så skönt alla där ute
kram Ulrika*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar