11 maj 2010

Panelsättning och Lila hår!

Har ikväll satt panel i trapphuset och i hallen nere. Panel går så fort att få upp på väggarna så det e riktigt kul. Ska försöka komma en bra bit nu dessa dagar när vi är lediga för jag har sett att det ska bli ruggigt väder de närmsta dagarna, perfekt att vara inne å fixa lite.

Slutar klockan tolv imorrn och är ledig resten av veckan.
Så imorrn efter jag slutat ska jag till frisören..........
Jo, en kompis hjälpte mig att ha i en röd/mörk/liten skvätt mahogny toning i håret så det skulle bli denna varma nyans i håret =) men icke jag blev typ mörk vinröd och LILA så jag ser typ ut som kärringar som går å färgar håret varannan månad och får färgen mörklila...Så nu ska frisören försöka få ur denna sista färg sen hoppas jag hon kan få till en varm brun/kastanj aktig färg. Att man Aldrig lär sig!!!!!
Men förmodligen är det för att man känner att man har inte riktigt råd att gå till frisören så då gör man det hemma istället. Men nu hoppas jag verkligen att hon får till det imorrn så jag blir nöjd för det är inte många ggr jag blir det efter jag varit till en frisör. Det fanns en tjej i Sälen som var kanonbra på att se vad man passade i och klippte och färgade så det blev jättefint men hon flyttade hem till Småland...

Men men nu är det dags för sängen så det blir morgondag och sista arbetsdagen för denna vecka.
Imorrn är det 1:a fotbollsträningen för pojkarna i år så det ska bli kul och i år ska även Melwin vara med och spela, det ska bli extra kul att se hur han kan föra sig på planen.

Ha de bra

Kram Ulrika*

2 kommentarer:

  1. Hej Ulrika, tack för titten hos mig, jag blir såå glad. Hoppas det går bra med håret. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  2. josefin haugen18 maj 2010 kl. 12:06

    Då hade vi samma frisör förut :)
    Fint huset blir!
    Var ett tag sen vi sågs :)
    kram josse

    SvaraRadera