10 juli 2010

Stor gård = mycket arbete =)

Idag har det bara varit arbete på gården. Morötterna har gallrats, ogräs har tagits bort i jordgubbslandet och på våran "beach" där poolen ska stå, klippt gräsmattan, tagit bort gamla kvistar i våra vinbärsbuskar, klippt och borstat Skrållan.. Puh ska fortsätta även imorrn och göra våra rosbuskar lite snygga upptill och nedtill.

Men denna värmen som alla pratar om vart är den? inte i Lima i alla fall och imorrn stod det att det skulle regna....Jag vill ha knallblå himmel och en Stor Sol på himlen i Lima imorrn så jag orkar med den sista veckan på jobbet =) Pratar även om åska imorrn... lite mysigt faktiskt med åska men först sol Tack..

Imorrn är det en speciell dag... nämligen min mans födelsedag.
Det ska vi fira lite grann får se om jag ska slänga ihop en tårta eller om det bara blir jordgubbar, glass och maränger.
Har varit med och firat min mans födelsedagar sen han fyllt 17år och han fyller 31år i morgon =.) Vi firar till hösten 15 år tillsammans så vi har upplevt och varit med om en hel del i detta förhållande, många glada stunder och många tunga stunder.
I stundens skrivande är vi mycket lyckliga tillsammans och trivs bäst med att vara hemma med våra barn och bara umgås med varandra.

Min man är den finaste och bäste mannen i mina ögon.. Älskar han så <3

Ha en skön och trevlig lördagskväll allesammans

Kram Ulrika*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar