21 juli 2010

Dansbandsvecka =)

Var igår ner till Malung på middag med kollegorna som vi har som tradition varje år och det är Alltid lika trevligt =) Dom e så duktiga Gubbarna mina =) som fixar till med dukningar och fina sallader och jättegött kött. Igår var vi ca 25-30 st som åt tillsammans, kollegorna tillsammans med deras respektive som alltid är lika Trevligt att träffa, synd bara att det blir så få ggr man får träffa de men jag träffar dom nog fler ggr denna vecka =)

Efter middag och sång med våran egen trubadur så begav vi oss ner till tältet där Scotts var kvällens artister åh det var precis som förra året, knökfullt i tältet kanonkul =)
Efter uppträdande gick vi till Tom´s där jag mötte min broder å där var det även inträde!!! Fjant..
Men sen avslutade vi kvällen med att ta en kebab, det bruka va standard innan vi åker hem, det brukar va jättegott men detta var allt annat än gott... så om det blir utgång på lördag så ska jag nog äta lite thaimat från Limas egna lokala förmåga som finns nere i Grönland varje år. Mmmm gött me mat är det..alltid =)

Fick idag besök av mor å far och min brors barn var med, gissa om killarna blev glada när dom kom =) å varje gång de skiljs åt så kommer det en tår i ögat på Ludwig <3
Men imorrn på dagen ska jag ta med pojkarna ner till Grönlandsparken å kolla på Lars Kristerz, få se om vi får ngn plats så vi kanske kan se skymten av dom i år.

Å på fredag är det avslutning på simskolan så vi ber till vädergudarna att det ska bli en avslutning med sol för de senaste åren har det bara varit regn..
Melwin var så stolt idag för nu hade han klarat av Silverfisken =) älsklingen min <3

Efter lunch så åkte vi till skogs precis ovanför byn för tydligen hade de sett en björn där imorse, Väldigt nära husen... De kommer närmare å närmare, det luktar väl gott i deras nos från komposttunnorna.. Bara för typ 1,5 vecka sen så var det en björn utanför köksfönstret en bit norrut...

Nej nu e det dags för den sköna sängen, min sömn blev inte så bra inatt det blir den aldrig om man varit "utpå" sover bara oroligt men nu ska jag ta igen det. Hade tänkt lägga in några kort från igår men jag e lite lat när det gäller att lägga in kort i datorn, de kanske kommer lite längre fram när denna vecka e slut =)

Good Night Everybody Wherever you are..

1 kommentar:

  1. Tack för titten inne hos mig, vad kul med en ny "bloggerska"....

    Nu ska jag kika vidare på din blogg....

    Hoppas att du får en fortsatt fin sommarvecka!

    Kram Therese

    SvaraRadera