13 juli 2010

Åska

Vaknade inatt 02:30 av att det hällregna och blåste som bara den sen börja det lysa upp i rummet sen var cirkusen igång. Så vi gick upp och kolla i fönstret och det var full storm ute och det braka och small på samma gång, jag har aldrig varit rädd för åskan någonsin men inatt Jag har aldrig upplevt ngt liknande. Jag å Dan gick ner på verandan och satt igång kameran å filma så vi kunde visa killarna. Om man ska tro vad de skriver nu låter det som att åskan har dragit bort och att det inte blir ngt inatt annars har de ju varnat för ännu hårdare åska inatt.

Renoveringen går sakteligen framåt, ska nu beställa golvvärme slingor och plattor, just nu är det bara brädor som har legat under golvet som vi går på..

Nu är det 3 dagar kvar till semester =) SKÖÖNT 4 veckor ledigt men de blir väl inte att slappa så mycket, jo det blir det oxå vi kommer väl att fortsätta att renovera i den takten som vi gör idag - lite itaget å sen bara mysa. Hade velat åkt på lite semester med killarna, Melwin har tjatat om Legoland så vem vet om det bär av dit eller om vi bara skulle åkt till västkusten eller om man skulle kanske åkt till Gotland ja eller kanske bara vara hemma....
Vi Vet Inte det visar sig.

Nu ska jag kolla på lite TV som jag knappt gjort än i sommar.

Ha en bra tisdas kväll allesammans

Kram Ulrika*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar