7 juli 2010

Ikväll har vi varit till Äråbadet och simmat en halvtimme och pojkarna har lekt.
I måndas var jag på ett friskispass vid Äråbadet och som uppvärmning så sprang jag dit =) och även hem efteråt så jag kände mig mycket duktig när jag la mig i måndas, hann även måla taket en sista gång och det känns så bra att taket nu är klart.

Igår tog jag å Dan en halvdag och åkte till Mora på shopping, vi ska nämligen på ett 18-årskalas och ett 20-årskalas i parken på fredag och då är temat svart-vit. Så vi inhandla lite skjortor åt pojkarna och en vit klänning till mig och skjorta och byxor till Dan. Ska nog bli ett spännande kalas.
Men måste bara säga Gud va fint det är i Mora i varje rondell är det arrangemang med mycket blommor, ja överallt har det fixats till och är så fint. Det är lite annat än att komma till Malung.........

Dan har precis rivit upp golvet i hallen så efter det ska Dans bror hit och fixa till så vi kan koppla bort elementen för att sen lägga in golvvärme och på med ett nytt golv. Skulle ha beställt nya fönster nu oxå så de kan bytas innan vi ska sätta panel och lister runt fönstret här i hallen... Men det går lite segt i att ta tag i saker just nu det är mycket att fixa ute på gården oxå. Men snart, snart ska det bli semester åhh vad jag längtar =)

Nu ska jag ta å städa upp i hallen så man sen får krypa ner i sängen för att sen möta en ny härlig dag..på jobbet =) där jag verkligen stormtrivs. Som idag t.ex har jag och mina kollegor agerat fotomodeller för nästa bloggannons som kommer i bladet nästa vecka hihi.

Ha en skön morgondag

Kramar Ulrika*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar