15 juli 2010

Så här ser det ut för tillfället i våran hall mammas första reaktion var "Mäh har er lagt in gölve? " =) men det är bara brädorna som låg under våran golvmatta, förhoppningsvis kommer grejerna till golvvärmen nästa vecka.





Har även tagit ut allt från garderoben så allt är just nu på kontoret... Det ser f-jävligt ut där just nu..Men det är ingen som ska va där så det gör ju faktiskt inget =)




Något som är riktigt avstressande är att strosa runt i trädgården och drömma sig bort hur man ska utveckla den för en trädgård blir som sagt aldrig fulländad =)

De svarta vinbären är på G.


Även de röda är på god väg =)


En å en annan Jordgubbe ska vi nog också få äta.


Några få äpplen kommer de också.



En av krasseblommorna som blir upplyst av solen.





Jag var ute efter ett vagnshjul och fick en hel vagn på köpet =)
Min svärfar sa du kan då inte förstöra den och ta ett hjul av den så då har den fått stått på gården och nu pryder lite blommor på den, få se hur jag ska göra med den..



Imorrn är det den sista dagen = ) jihooo sen e det semester i 4 veckor åh jag blir alldeles till mig, ingen mobil som väcker mig på morgonen, så ljuvligt.
Jag å Dan har suttit å planerat lite ikväll hur vi vill att det ska se ut på våran uteplats som blir brevid verandan, vi ska nämligen lägga ut en platå av plattor sen ska det fixas till även runt huset har vi hittat på, plattor ska flyttas ut från väggarna och sen ska det läggas grus med rundstenar i blir nog fint de =) bort med rabatten på södra sidan och lägga plattor med några öar där det ska växa tuhja och fågelbogran typ stilrent ska det va..

Nu har jag avvarat en timme vid datorn så nu blir det duschen å sen sängen..

ha d gött

Kram Ulrika*

2 kommentarer:

  1. Så himla fint det kommer att bli. Både inne och ute...måste verkligen titta förbi nån dag så jag får kika lite närmre!! Korten på pojkarna från förra veckan är förresten helt bedårande underbara!! kram

    SvaraRadera
  2. Ojj, vad ni grejjar och fejjar! Ska bli spännande att följa...

    Vilka vackra trädgårdsbilder du bjuder på. Visst är det härligt underbart med denna årstid. Hoppas du får en underbar semester.

    Kram, Cecilia

    Ps! Vilka underbart vackra foton på era söner!

    SvaraRadera