23 juni 2010

På fredag är det midsommar =)
Och vi ber till vädergudarna att det ska vara sol så att vi kan sitta ute och äta och njuta av denna utsikt från verandan.




Ikväll har det varit städ av huset och tvättat kläder för imorrn åker vi till Hässjön och ska nog va där några dagar. Å jag längtar riktigt...
Vi är alltid hela fam. Limberg där på midsommaren jag å Dan med barn och Christer å Jennie å barn och Kenneth å Ida med barn och Fammo å Faffa så klart. Mor å far kanske kommer upp å hälsar på också.
Jennie å Christer bor i det stora huset och Fammo å Faffa i härbret. Kenneth med familj kommer att bo inne hos Jennie å Christer.



Å här bor vi ett litet kryp in som inte e så stort. Kommer att lägga in mer bilder sen när sommaren har kommit igång och blommorna blommar. Dessa kort är tagna 2008 för jag hittade inget bra sen förra året, men i år ska det bli flera kort tagna =)



Om jag inte hinner in hit imorrn så får jag hälsa Er alla en riktigt bra midsommar oavsett hur vädret blir =)

Kram till Er alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar