14 juni 2010

Frisören igen =)

Ja jag ska nämligen till frisören om en stund ska bara äta frukost sen åker jag till Malung. E lite väl mörk i håret ska försöka få det lite ljusare så jag inte känner mig så blek. Å i och med att det inte finns så mycket tider att välja på så måste man avsätta en halv dag från jobbet för att kunna åka dit, så det kostar inte bara hos frisören utan en även en halv dag från jobbet också...

Igår målade vi panel i hallen så första strykningen är klar och ikväll tror jag det blir taket en 2:a ggn. Vi kommer att avvakta att måla väggarna klara tills vi fått in golvet så vi inte är och skadar väggarna.

I söndas så var jag och mamma till Malung och köpte blommor så eftermiddagen i söndas gick åt att plantera blommor, är nästan klar har bara några ställen kvar och ikväll kommer en laddning med blommor till Lima så då ska jag ta mig en tur dit.

Nu blir det lite yoggi och banan.

Ha en bra dag

Kram Ulrika*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar