3 februari 2011

Träningsvärk.com

Igår var jag ner till Malung på boxning....har boxats i Malung för många år sen, sen har jag boxats här i byn men nu var det typ 2år sen sist...
Jag va nervös hela dagen igår inför boxningen för jag vet ju hur drygt det är dom första gångerna, men jag tog mig igenom passet =)
Idag känns det i Hela kroppen kan jag lova i varje liten muskel, jag har svårt att gå nerför trappor, svårt att sätta mig ner men konstigt nog är det rätt gött för det känns som jag verkligen har plågat kroppen ;) nu ska jag försöka boxas varje onsdag.
Ikväll har vi städat huset som vi gör varje torsdag de e så skönt att ha det gjort när man kommer hem på fredagarna, då kan man börja mysa med familjen direkt ;)
På lördag får vi besök av familjen som vi träffa på Kreta, det ska bli såå kul att träffa dom igen. Dom har varit i Hundfjället på skidsemester denna vecka å åker hem på söndag. Så på lördag ska dom komma till oss å vi ska ta dom till Bullberget på skotertur och grilla, sen blir det en god middag på kvällen. *Längtar*
Imorrn tänkte jag sluta lite tidigare på jobbet, vi slutar vanligtvis kl 15:00 på fredagarna men jag brukar sluta strax efter lunch så då ska jag ta mig en tur i skidspåret på vägen hem, då kan jag ta helgen med ännu goare samvete =)
Ni får ha en trevlig helg allesammans
Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar