14 oktober 2010

Idag var det älsklingens tur =)

Nu är det bara 1 dag kvar sen e jakten slut. Vi har haft en bra vecka med rätt bra väder hela veckan, igår morse så snöade det =) härligt.
Idag har vi suttit å solat på passet....
Idag har det varit min älsklings dag han har skjutit en udda 10-taggare så vi får se om vi ska ta igen hornet å sätta det på väggen, på en vit sköld såklart =)
Så imorse sa han om jag får skjuta idag så ska båda pojkarna få sitta på pass med mig imorrn =)
Vi har frivillig jakt imorrn när vi nu har skjutit fullt på stora så det är bara kalvjakt men vi ska såklart vara med. Bilder på våra älgar kommer senare pga snart går jag å lägger mig, all denna friskluft som man inte är van att vara ute i varje dag gör att man blir så trött. Har gått och lagt mig runt 9 varje kväll.
Imorgon lämnar våra beställda fönster lagret och är på väg till oss =) de väntas komma då nästa vecka så helgen efter det blir det nog fönsterbyte =) sen ska det bli lite ordning i denna hall, äntligen.
Snart fyller även våran äldsta guldklimp år, hela 8 år =) undrar vad vi ska hitta på till han då!
Ha de gött
Kram Ulrika

1 kommentar: