23 mars 2011

Vi lever =)

Nu var det ett tag sen igen, blir liite väl långt mellan inläggen.
Men det blir liksom aldrig av att man sätter sig å laddar ur kameran för att lägga in i bloggen.... synd nog.

Å va har hänt på sistone då på renoveringsfronten, Ludwigs rum är klart så han har flyttat in men mer än så är det fortfarande inte. Han har fått en ny större dataskärm som vi satt på väggen ovanför hans skrivbord. Jag ska plocka ner alla mina ramar jag har på vinden så jag kan planera in vilka bilder jag ska ha i dom, men jag tar mig inte upp på vinden det är tydligen väldigt svårt att sätta på sig skorna å ta sig upp för stegen ;)
Har istället börjat plocka ur kontoret så vi kan byta golv där inne smacka upp halvpanel å måla tapeten. Kontoret gjorde vi om för ca 4år sen till Melwin å strax efter det kom vi på att han skulle ha det större rummet så då gjorde vi iordning det. Så just nu är det gult med traktorbård på mitten på kontoret, men inte så länge till bilder kommer så småningom =)

Snart är vi april månad å vi bara njuter av de fina soliga helger vi har tillsammans, varje solig dag så äter vi kvällsmiddag efter jobbet ute på verandan, riktigt lyxigt =)

Hotell i NY är beställt så nu behöver jag inte fundera på det å leta något mer. Börjar kännas i magen nu lite när jag tänker på resan.

Till helgen blir det nog att ta en tur med skidorna på fjället med matsäck om det blir sol å inte allt för mycket blåst.

Hoppas allt är bra med er alla

Kramar Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar