7 januari 2011

Underbar dag


Har idag varit i Kläppen å åkt skidor med familjen i strålande sol =)
Tänkte först åka i Hundfjället men när vi kom till Lindvallen så blåste det så då åkte vi till Kläppen istället..
Melwin å Ludwig i skogsterräng

Utsikten från Kläppen


Jag å Melwin i backen


Solnedgång från Kläppens topp







Tog en paus å gick in på After Ski där det var riktigt bra hålligång med Bra musik =)


Min kärlek å jag ;)


Sen blev det några till åk på kvällen




Vi bor ca 10-15 minuter från Kläppen så vi åker typ dit när vi känner för det =)

När vi kom hem blev det en genomgång av huset, rent å snyggt ska de va ;)

Efter det satt vi oss å njöt av en tacosmiddag som alltid på fredagarna å ikväll började ju även Lets Dance igen =)

Imorrn blir det kanske en tur med skoter till Kyrkberget om graderna tillåter det...Just nu kl 23:58 är det -22,8 grader så det är liite för kallt om det blir så imorrn bitti..

Malmkakan undrade vad det var jag hade i fatet bland ljusen det som såg ut som snö! Det är typ pulver som man blandar ut med vatten så att det ser ut som snö och det köpte min man på Lövgrens Utemiljö i Malung. När det krymper å blir mindre på fatet fyller jag bara på med vatten å vispar med en visp så blir det mycket mera "snö" på en gång =)

Hoppas ni haft en fin dag ni med

Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar