10 januari 2011

Nytt År Nya Tag...försöka iaf ;)

Börjar den nya jobbardagen med att vabba lite.. Min yngste var varm inatt å hade ont i huvudet så det blev så vi stannade hemma så nu har det övergått till snuva å heshet så vi blir hemma även imorrn.
Ikväll följde jag min äldsta på skidträning så jag åkte även en runda så nu ska jag försöka fortsätta träna så imorrn kanske det blir en löprunda... kanske alltså ;)

Snart blir det flytt för Ludwig in till kontoret. Hade nämligen tänkt måla om Ludwigs rum som just nu är terracotta färg med Pettsson & Findus bård, han har frågat om det några ggr nu å just nu känns det bra att göra en makeover där. Hans egna önskan var helvitt så det får det bli sen blir det en fin fototapet av Ludwig å Melwin, lite nya möbler på det så blir det kanon. Rummet kommer då att gå i vitt, grått och svart blir nog ett bra ungdomsrum.
Planerar även lite kök mitt i allt så jag ska visa lite bilder en dag på hur vi tror vi vill ha det.
Nu ropar sängen
Ha d göttans
Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. God fortsättning på 2011!
    Vilka härliga bilder, ser att ni haft en bra jul&nyår!
    Härligt med lite "make-over", blir gärna så när man fått bort julen och vill ha nytt & fräscht! vi har beställt nytt golv till hallen & köket så vi vet då vad vi ska göra! ;)
    Lycka till med renoverandet & springturerna!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  2. Åh, det roligaste som finns är ju att inreda barnens rum. Ska bli spännande att få se när ni fått klart.
    ...och köksrenovering också...spännande...

    Kram,
    Cecilia

    SvaraRadera