19 januari 2011

Köksdrömmar

I detta inlägg kommer jag att visa lite bilder jag tog på vårat kök i somras å efter det tänkte jag visa hur vi i skrivandets stund kan tänka oss vårat nya kök =)









Så här skulle jag kunna tänka mig vårat nya kök

Fast istället för skåp till höger om fönstret blir det ett skafferi att gå in i.

Sen blir det att dra om vattnet så att diskbänken blir som på bilden under fönstret å även fixa till så att vi kan ha ugnen å spisen i hörnet där å blablablablabla... Detta är iaf Drömmar å drömmar måste man få ha ;)




Ni kanske känner igen köket? Det är köket som mat Tina hade sitt program i på mellandagarna.

Ha d gött

Kram Ulrika

2 kommentarer:

  1. Sådana drömmar gillar jag. Själv har jag altanen i mina tankar,men den kräver bara några färghinkar och energi så det är lite lättare att få till;) Kök är ju inte gratis. Jag tog en lågbudget variant på mitt kök. Målade om luckor och lådor, bytte kakel till glas och fläkt och fläktskåp blev kåpa.Nya tapeter och golv. Hamnade på ca 13-15 000 kr;)

    SvaraRadera
  2. Drömma bör man!! Å drömma ska man!!!
    Ja det där köket är sååå fint o det skulle sitta som en smäck hemma hos er!!!
    Tuuusen tack för ditt pepp på min blogg!
    Kram söta du

    SvaraRadera