5 februari 2013

Vabbning pågår...

Ja det är fortfarande sjukstuga här för somliga. Minstingen har idag gått tillbaka till skolan. Den äldre e fortfarande hemma å blir även hemma imorrn... Sen nu på em kom även den äldsta (mannen i huset) hem å inte mådde bra.. Så nu undrar jag just om jag kommer att klara mig från dessa baskilusker..
 
Jag tog mig en promenad/löptur efter skoterspåret med Skrållan idag. 1dm nysnö och jaktkängorna på, hade lite hjälp av stavarna för från oss så går leden uppåt uppåt uppåt =) det blev 3km men det är inte så bara i denna terräng som leden bjuder på.

 
Egentligen skulle jag ta tag i och måla ett skrivbord som ska va inne på M´s rum. Men först måste det rubbas med sandpapper på ytan å jag kommer mig inte för att gå ut i garaget och göra det...Äh, lusten kommer väl tillbaka ngn gång ; )
 
Istället myser jag runt här inne och njuter av dessa underbaringar =)
 
 
För när man tränar får man äta =) nästan vad man vill...
 
Ha en skön tisdags kväll.
 
Kram Ulrika
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar