2 februari 2013

Strålande väder..

Men själv har jag inte varit ut knappt idag, bara ut å lekt med hunden.
Minstingen har varit sjuk i 2 dagar men är bättre nu. Å den större är varm och ont i huvudet så vi har varit inne idag och knapra alvedon.. så kan det va ibland.
 
Jag hade nog inte kunnat gjort så stora äventyr idag ändå pga av min träningsvärk.
Körde ett tufft pass med PT:n igår morse.. 150 st wallballs rätt upp och ner.. med en 6kg medicin boll.
Tiden blev 15:08 sen va jag illamående.
Så det känns idag kan jag säga, i ben, armar och tom i halsmusklerna... De ni =)
 
Vi hoppas på att alla mår bättre imorrn så kanske vi ska fiska lite.
 
Men ikväll ska vi äta godis och se på melodifestivalen och bara mysa.
 
Ha en skön lördagskväll allesammans
 
Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar