6 november 2012

Tisdag men ingen träning...

Vi har turen på jobbet att vi har egen PT =) jodå så på tisdagarna är vi i grupper och har våran egen dagbok att fylla i. Kanonkul verkligen och gött att börja dagen med ett pass med goa kollegor och våran duktiga PT. Har även möjligheten att vara med på fredags morgnar kl 7:00 i Sälen hallen på ett 45min styrka/konditionspass.
 
Men nu krånglar det ena å det andra i kroppen känns det som, just nu nacken som jag har haft problem med i ett år nu men ändå har gått bra sen innan semestern. Så idag blev det ingen träning för min del. Vila och massage som jag i skrivande stund får av min man =) och mängder av liniment, förhoppningsvis är jag bättre tills på torsdag som är veckans höjdpunkt i min träning.. Boxning, det skulle jag lätt kunna hålla på med flera ggr i veckan. Kul och superbra träning, en träningsform som passar mig som handen i handsken =)
 
Förra vintern gick vi på gymet mån och ons med en kompis till min man som var våran "PT" då.
Kul va det och vilka resultat det gav.. Synd bara att det är en färskvara så när semestern kom så blev det uppehåll och har efter det inte kommit igång.. än. Men men snart så =)
 
Ha d gött så länge
 
Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar