11 september 2010

Mer å mer händer =)

Det är långt mellan inläggen här just nu..
Men det händer lite saker också.
All panel är på plats Överallt =) och imorgon ska pardörren sättas i och det skönaste av allt, fönstrena är beställda så nu slipper man fundera hit å dit på vilka fönster man ska ha. Det blev fönster från Elit 3-glas som man kan snurra runt och med vanlig mitten stolpe och 2 rader med liggande spröjs.. Så det känns riktigt bra dom levereras hit v.42.
Så imorrn ska som sagt pardörrarna in medans jag och pojkarna ska till Äppelbo och spela fotbollsmatch och imorrn kväll hoppas jag att vi ska grundmåla den sista panelen vi satt på. Sen blir det målning varje kväll till veckan för nu har vi en deadline när allt ska va klart =) jag ska även ta mig tid en kväll å lägga in bilder så ni får se hur det ser ut just nu.

Ha de bra Go Natt

Ulrika

1 kommentar:

  1. Ulrika...jag vill se bilder...

    Gud vad ni jobbar på.

    Kram, Cecilia

    SvaraRadera