20 januari 2013

Soffläge..

Det var denna helg... Kvällarna har det varit god mat och mys vid tv:n med pojkarna..
Igår blev det en tur i längdspåret efter jag skjutsat pojkarna till Kläppen för skidåkning. De är numera där själva och åker.. Så stora har min barn blivit. Det får mig att fundera vart alla dessa år tagit vägen!!! och där blev det lite känslosamt..så då skriver vi om något annat..

Har de senaste dagarna känt av ryggen längst ner och efter skidåkningen igår blev det inte direkt bättre. Sovit dåligt och idag har jag legat i soffan och knaprar pronaxen. Så om det blir jobb eller sängen imorgon återstår att se..

Nu längtar jag efter vårsolen så att vi kan packa skoter med ved å mat och åka upp på berget och njuta av solen och wraps gjorda av älgkött och wok mmm.
 


Snart är det helg igen och då ska ryggen vara bra har jag bestämt, för då ska vi 4:a göra något kul tillsammans. Vi ska riktigt börja ta vara på tiden med varandra..
 
Ha de bäst
 
Kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar